Amager Bryghus, Barack Imperial Stout


Jag har ett par olika hamburgerställen att välja på om jag blir sugen. Alla inom bekvämt gångavstånd i Centrala Malmö.

McD går bort direkt.
BK gör i och för sig schyssta burgare.
MAX är en frisk fläkt…

Men vad har de att komma ens i närheten med jämfört med Bishops Arms? … Å då är det väl i ärlighetens namn inte burgarna som avgör, det ska medges …

Esset i rockärmen för ett par veckor sedan var ”Barack”. En rökig Imperial Stout på fat från Danska Amager bryghus. Mmmm…

Jag menar – vad ska MAX hitta på för att jag ens ska fundera… ?

Springer ni på den någonstans kan jag bara rekommendera den varmt …

Vi hörs
Stefan S

~ av tourtrappist på 19 december 2009.

Ett svar to “Amager Bryghus, Barack Imperial Stout”

  1. […] Bryghus öl har jag märkligt nog inte skrivit så mycket om här tidigare. Jag kunde bara hitta Barack Imperial Stout när jag själv sökte i TT bloggen. Samtidigt mins jag med nöje både deras Rugporter, Hr. […]

Kommentera

 
